viernes, 28 de agosto de 2009

Rugă


1. Doamne ..am vrut să Te slujesc
Ca nimeni altul..
şi-atâta vreme ...
Mi-am ascuns talantul.

2. Am vrut să Te urmez,
Călcând pe urmele Tale...
şi-atât de des am rătăcit pe cale.

3. Am vrut să Te iubesc
Cum se cuvine...
Dar nu m-am lepădat
Destul de mine.

4. Făcut-am prea puţin
Din ce-am promis odată...
Iar barca mea cu pânze
I-o scândură uscată...

5. Mă vântura furtuna,
Mi-e trupul mărăcine,
O,cheamă-mă pe ape
şi voi veni la Tine.

6. Credinţa încă-i vie,
Umilă aşteptarea,
Ajută-mă de astăzi
Să-mi înţeleg chemarea.

7. Nu vreau când vei veni
Să am candela goală,
Nu vreau s-aud cocoşul
Cântând a treia oară.

8. Vreau ca în tot şi-n toate
Să merg pe calea TA
Să-mi folosesc talantul
Spre SFâNTă SLAVA TA.

9. Punându-ţi la picioare
Avere, faimă, ...tot
Să Te mândreşti cu mine
Cum Te mândreai cu Iov.

10. şi plină de iubire
şi eu şi casa mea
Odată-n veşnicie
Să stăm la dreapta TA!!!



Mariana Trîncă

2 comentarios:

  1. Frumoasă dăruire! dar, asta nu e tot
    Isus întâi zdrobeşte fiinţa-ţi fără rod.
    apoi cuptorul de şapte ori încins
    va fi purificarea acestui dar pretins.
    de voia-ţie predată ,vei şti ce e cununa
    prin suferinţi purtată şi vei primi
    arvuna de fiică încoronată la marea Lui răsplată!

    ResponderEliminar

...